Rodzinnie na Mazurach

Nasza trójka - ja, mąż i nasza 9-latka Julia tegoroczne wakacje spędziliśmy w cudownych okolicznościach przyrody na Mazurach.

Mieliśmy ogromną przyjemność trafić pod dach cudownej Pani Joli w miejscowości Przystań.

Muszę tutaj wspomnieć, iż Pani Jola oprócz tego iż jest bardzo ciepłą osobą, jest również pisarką smile. Pisze opowieści dla dzieci. W prezencie otrzymaliśmy 2 cudowne książki z dedykacją. Mało tego, nasza cudowna Pani Jola również czyta dzieciom swoje opowiadania, więc przed wieczorkiem mieliśmy z mężem czas tylko dla siebie, ponieważ Julka codziennie szła na bajkę i znikała na długi czas.

Przystań - jest to bardzo mała miejscowość. Panuje tutaj cisza i spokój- to jest właśnie to czego szukamy na wakacjach. U Pani Joli, oprócz ciszy i spokoju, do dyspozycji mieliśmy prywatną plażę, kajaki i grill.

Mazury z dziećmi

Przystań - plaża

Nasze żołądki były syte do pełna, albo jeszcze bardziej, dzięki staraniom gospodyni. Przepraszam. Ale nie mogę tego pominąć, bo na samą myśl mam ślinotok ;-). Przez 9 dni smakowaliśmy mazurskich specjałów spod ręki naszej Joli. Wszystko przepyszne, ślicznie podane.

Będąc tam, bardzo dużo zwiedzaliśmy. Dwa kilometry dalej były doskonale zachowane bunkry w Mamerkach, gdzie mieliśmy przyjemność gościć w Bursztynowej Komnacie, a nawet spotkać samego Hitlera.

Bunkry w Mamerkach

Mamerki - bunkry

Mazury - zwiedzanie

Hitler

Weszliśmy na wieżę z której rozpościerał się doskonały widok na okolice i Jezioro Mamry

Jezioro Mamry - z wieży widokowej

Jezioro Mamry

Jako że uwielbiamy zwiedzać i łazić, nie mogliśmy nie odwiedzić (po raz kolejny zresztą) Wilczego Szańca.

Okolica Wilczego Szańca
Wilczy Szaniec

Schron Adolfa Hitlera

Poszukujecie dobrych, sprawdzonych noclegów w okolicy? Znajdziecie je tutaj: >>Noclegi dla Rodzin na Mazurach i Warmii<<

Ale zawsze jak tam jesteśmy jest inaczej, czyli tak jakbyśmy zwiedzali na nowo.

Wakacje z dzieckiem zawsze są cudowne. My do Przystani na pewno wrócimy. Bardzo ważne dla nas było to, że mieliśmy na miejscu wyżywienie, nie musieliśmy nic szukać, ewentualnie tylko lody albo gofry.

Kolejny ogromnym plusem była dla nas prywatna plaża wraz z całym wyposażeniem. Dzięki temu, bez żadnych tłumów mieliśmy wszystko pod kontrolą. Bliskość miejsc do zwiedzania - Mamerki były na pieszo. Do Wilczego Szańca pojechaliśmy rano, co polecam, ponieważ podczas gdy my już wyjeżdżaliśmy, do wjazdu była ogromna, ok. 5 km kolejka aut.

Świetną osobą okazała się sama Pani Jola, która uwielbia dzieci i spędzając z nimi czas pozwalała odpocząć rodzicom, za co jesteśmy jej ogromnie wdzięczni.

Tegoroczne wakacje zaliczamy do mega udanych. Odpoczęliśmy wszyscy i śmiało możemy powiedzieć, że za rok tam wrócimy.